Screenshot_2


Aqua Aerobic: το μυστικό που αλλάζει το σώμα σε χρόνο ρεκόρ.

60΄ άσκησης αρκούν για να κάψετε έως 600 θερμίδες!

Ορατά αποτελέσματα μετά από ένα μήνα.

Τα οφέλη της άσκησης στην πισίνα είναι πολλά και αδιαμφισβήτητα: ευλυγισία, απώλεια βάρους, σύσφιξη, γράμμωση.

Είναι η τελειότερη αερόβια άσκηση γιατί έχει την ίδια ευεργετική επίδραση τόσο στην υγεία του καρδιαγγειακού όσο και στην μυϊκή αντοχή και ενδυνάμωση.

Η έλλειψη κραδασμών και έντονης πίεσης μέσα στο νερό, ελαχιστοποίηση της αίσθησης κόπωσης, αποφορτίζει τον οργανισμό σας από την ένταση και το στρες της καθημερινότητας και κάνει την άσκηση στην πισίνα το ιδανικό αγχολυτικό σας.

Η κολύμβηση είναι άλλωστε η άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα χωρίς να καταπονούνται οι μύες, τα οστά και οι αρθρώσεις, γι’ αυτό και αφορά όλες τις ηλικίες.

Κανονισμοί:

Έμπειροι γυμναστές φροντίζουν για την εκγύμνασης σας με απόλυτη ασφάλεια.

Τηρούμε τις αυστηρότερες προδιαγραφές υγιεινής και καθαριότητας.

– Η προσκόμιση καρδιολογικής και δερματολογικής ιατρική βεβαίωση για τους ενηλίκους είναι απαραίτητη. Η ανανέωση των δικαιολογητικών πρέπει να γίνεται 1 φορά το χρόνο.
– Δεν επιτρέπεται η είσοδος στην πισίνα χωρίς την παρουσία προπονητή ή ναυαγοσώστη.
– Πριν από την είσοδο σας στη πισίνα απαιτείται η χρήση του ντους.
– Εφοδιαστείτε τον απαραίτητο εξοπλισμό: κολυμβητικό σκουφί (απαραίτητο να το φοράτε κατά την χρήση της πισίνας), πλαστικές παντόφλες, μπουρνούζι ή μεγάλη πετσέτα.
– Προσοχή : το τελευταίο γεύμα πρέπει να γίνει τουλάχιστον 2,5 – 3 ώρες πριν το μάθημα κολύμβησης.